Cieľom aplikácie pre McDonald´s Na rovinu Tour bolo oboznámenie zákazníkov o kvalite surovín, ktoré sa nachádzajú v ich produktoch. Pomocou interaktívnej aplikácii sme preniesli ľudí na miesta, kde sa len tak nedostanú. Vďaka nášmu riešeniu mali ľudia možnosť nahliadnuť na farmu, do výrobnej haly či kuchyne reštaurácie a presvedčiť sa tak na vlastné oči o podmienkach, v ktorých sa chovajú zvieratá či pracovných postupoch pri spracovávaní a príprave produktov.
Pre nášho dlhoročného klienta dlhodobo vyvíjame a pripravujeme komplexné rozsiahle riešenia, postavené na našej platforme AiO VR. Zrealizovali sme zariadené interaktívne byty, situačné zobrazenia, exteriéry, záujmové body v okolí projektov, možnosti zmien štandardov či možnosť exportu nekonečného množstva vizualizácií a ďalšie marketingové nástroje.
Našou úlohou bolo navrhnúť a vytvoriť účinný a efektívny nástroj, využiteľný v rámci hiringovej kampane na oslovenie nových potencionálnych zamestnancov KFC pre európsky trh. Vyrobili sme imidžovú VR aplikáciu a urobili zážitkový typ kampane so silnou emóciou, cielenú na mileniálov.
Našou úlohou bolo komunikovať SMARTHOME technológie a ich využitie v praktickom živote. Vytvorili sme riešenie, v ktorom sme zakomponovali princípy fungovania technológií do interaktívnej aplikácie na overenie znalostí.
VR aplikácia, ktorá ľuďom umožňuje zažiť na vlastnej koži autentický zážitok z ľadovej plochy. Dokonalá hokejová simulácia bola stredobodom pozornosti a záujmu v rámci fan zón Majstrovstiev sveta.
Spoločnosť McDonald´s nás oslovila, aby sme vytvorili nástroj, ktorým zjednodušíme onboardingové procesy. Tento challenge sme prijali a vytvorili sme interaktívnu VR aplikáciu, v ktorej sme zdigitalizovali celý školiaci proces. Vďaka prepojeniu na internú sieť MYMCD dokázala aplikácia real time analyzovať a overovať znalosti zamestnancov a tým pádom ich samozrejme aj vyhodnocovať.
Pre developerský projekt Proxenta Residence sme pripravili interaktívne VR riešenie, postavené na našej platforme AiO VR, nasadené do online & offline prostredia. Súčasťou riešenia je video kampaň projektu a okolitej situácie
Kesselbauer je developerský projekt, ktorého predmetom bola luxusná rekonštrukcia historickej budovy s vnútroblokom v centre Bratislavy. Pre tento projekt sme postavili interaktívne riešenie na našej platforme AiO VR.
Pre klienta Frank Expert sme vytvorili VR avatara, ktorý sa stal tvárou značky. Následne sme vytvorili VR aplikáciu, ktorú sme prepojili s databázou klienta, čím sme vyvinuli interaktívny vzorkovník produktov, ktorým sprevádzal vytvorený VR avatar Frank Expert.
Vývoj komplexného riešenia budúcej výstavby v širšom rozsahu. Ide o rozlohovo najrozsiahlejší VR projekt, ktorý zahŕňa 3km2 vytvoreného VR prostredia.
V rámci kampane Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji 2019 sme pre klienta Kaufland zabezpečili 360 stupňovú 4K videoprodukciu. Výstupy z natáčania boli nasadené a využité v online kampani vimeo 360.
„Skoč si pre lepšiu budúcnosť. Čakáme ťa v ČSP.“ Silný message, osvedčený herný princíp a zapracovanie brandingu sme preniesli do VR aplikácie, ktorá zatraktívnila a zaujala eventovú zónu ČSP.
Pre klienta PENTA Real Estate sme vyvinuli interaktívnu mobilnú aplikáciu s portfóliom vlastných developerských projektov. Spojením všetkých projektov pod jednu strechu a možnosťou prechádzania sa nimi formou interaktívnych VR prehliadok sme dosiahli atraktívne a nadčasové predajné portfólio.